Kultura a zážitky - Rudolf Kryl (rsk)

Blog převážně o divadle a sem tam i o něčem jiném co mne nějak zaujalo.

2. října 2011

Klinická smrt blogu


Skoro jsem přestal blog psát. Hlavním důvodem nebylo ani tak, to že jsem měl málo času a (zaplať pánbů ne závažné) zdravotní potíže, ale především to, že jsem nestíhal mnoho podstatných věcí. A tak bych měl výčitky svědomí, že si píši pro sebe takové pindy a jiné záležitosti odbývám. Někdy mi to ale chybělo, možná že bych se psaním glos uklidnil a pak našel dost sil i na jiné. kdo ví.
Do divadel jsem ale naštěstí chodit nepřestal, je to jedna z věcí, které mne drží nad vodou. Díky diáři jsem jsem spočítal, že v minulé divadelní sezóně jsem byl v divadlech či na koncertech dohromady skoro šedesátkrát - a bez glos v tom začínám mít trochu guláš. Snad mi vybude letos víc času.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka