Kultura a zážitky - Rudolf Kryl (rsk)

Blog převážně o divadle a sem tam i o něčem jiném co mne nějak zaujalo.

30. ledna 2010

Biceps s Lessepsem

 
 
pásmo písní a scének kabaretu Červená sedma
sestavil a režíroval Milan Šotek
KČD DAMU, studio Řetízek, Divadlo Disk, 23.ledna

    Po představení Cenral Park West, kterým jsem byl nadšen, jsem viděl další "studiovou" inscenaci studentů letošního ročníku KČD. Šlo o velmi příjemný večer. Autor inscenace vybral scénky a písničky, které i po skoro sto letech "mají co říci". Všichni účinkující byli dobří, hráli a zpívali s očividnou chutí. I když se mi představení hodně líbilo a jsem rád, že jsem na něj šel, nemám (na rozdíl od mnoha jiných výborných inscenací) touhu vidět ji znovu.
    Vítanou prémií pro mne bylo, že jsem mohl poznat většinu studentů KČD "v civilu" ještě před tím, než se dostanu na jejich "řádná" představení. 
P.S. Přesto, že studio Řetízek má kapacitu jen cca 40 míst, i tento večer platilo experimentální pozorování (2) z glosy (pro fundamentalisty matematické logiky platilo - i když triviálně - i pozorování (1) ).

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka