Kultura a zážitky - Rudolf Kryl (rsk)

Blog převážně o divadle a sem tam i o něčem jiném co mne nějak zaujalo.

17. listopadu 2009

Osvobozující večer s Woodym, Marií a dalšími

 
Woody Allen: Central Park West 
režie Mikuláš Tyc, překlad Michael Žantovský
DAMU učebna K222, 10.listopadu
 
    Již dlouho jsem se tak srdečně a dosytosti nezasmál.  Studenti KČD připravili studijové provedení aktovky Woody Allana. Bylo to ve "vyprodané" učebně K222 - vstupné dobrovolné do klobouku (kdyby ho vybírali po konci představení, jistě by vybrali pětkrát tolik). Mnoho diváků (většinou studentů DAMU) leželo na podlaze před první řadou.

    Inscenace byla až neskutečně podařená. Všichni herci hráli výborně a s očividnou chutí. Bylo jich pět. Až neuvěřitelně dobrá byla Marie Štípková, která skoro neslezla ze scény. Byl to výkon, na který se nezapomíná. Jsem pyšný, že jsem si jejích mimořádných hereckých kvalit všiml již loni, kdy hrála malé role v inscenacích Na flámu (služka) a Marnotratný syn (maminka). Hrozně se těším na její další role. Z mužů se mi nejvíce líbil Ivan Lupták, kterého si také pamatuji z "Na flámu". I ostatní si zaslouží jmenovat, byli to Anežka Rusevová, Jakub Tvrdík a Klára Krejsová.

    Nevím jestli bude tato inscenace ještě někdy "pro veřejnost" (zatím byla dvakrát), ale pokud ano, vřele doporučuji  touto psychoanalytickou lázeň podstoupit. Je skutečně očistná.
 
 
  

Štítky: , , ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka