Kultura a zážitky - Rudolf Kryl (rsk)

Blog převážně o divadle a sem tam i o něčem jiném co mne nějak zaujalo.

17. listopadu 2009

Někdy život není lehký

  
    Včera jsem si chtěl koupit lístky na druhou reprízu inscenace Ryba, která byla plánována na 2.prosince a na kterou jsem se hodně těšil (a lákal na ni mnoho kolegů). Ale Ryba se hrát nebude dříve než v lednu. V pokladně mi řekli, že jeden z tanečníků již nemůže v představení hrát a proto bude třeba vše nastudovat znovu.
    Z výsledného představení přímo vyzařovalo obrovské úsilí, které všichni a především hlavní autorka Lenka Bartůňková věnovali její přípravě. Musí to být pro ně hrozně těžké najít jen po dvou provedeních sílu pustit se do práce znovu. Držím jim hodně palce, aby to ustáli i když to jistě nebude (především psychicky) lehké. V takových případech si člověk uvědomí jak těžké je dělat umění v menšinových žánrech.
    Vybavují se mi verše Jiřího Suchého

Je však třeba začít znova
Nenechat se odradit

    Jejich autor mnohokrát ukázal, že to není jen krásná písníčka, ale jeho osobní krédo, takže se těm slovům právě od něj dá věřit. 
 

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka