Kultura a zážitky - Rudolf Kryl (rsk)

Blog převážně o divadle a sem tam i o něčem jiném co mne nějak zaujalo.

29. listopadu 2009

Jděte do .... Dlouhé!

 
    Tohle není obvyklá glosa, ale doporučení návštěvy jednoho z nejkvalitnějších divadel v Praze. Platí to obecně, ale speciálně bych chtěl upozornit na tři představení.
    Jedno z nich jsem v Dlouhé viděl. Je to vynikající inscenace Jana Borny Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách. K napsání glosy se ale nějak nemohu dostat a není tak jisté, že to stačím ještě v době, kdy se bude hrát. Určitě na to jděte. 
    Další výborné hry dvě jsem sice viděl, ale s jinými soubory. Jsou to:
U Hitlerů v kuchyni, vynikající text  Arnošta Goldflama, který jsem obdivoval jako scénické čtení v Národním divadle.
Komunismus, velmi silná hra Viliama Klimáčka, kterou jsem viděl ve slovenském originále. Tu teď uvádějí v Dlouhé jako scénické čtení.
 

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka